در حالی که ونس و هیئتهای میانجی در محل گفتگوها مستقر بودند، هیئت ایرانی اعلام کرد تا زمانی که خبرنگاران محل نشست را ترک نکنند وارد جلسه نمیشود، در نتیجه خبرنگاران خارج شدند.
به گزارش پایگاه خبری فلاح اوشاخلاری ، درحالی که ونس و هیئتهای میانجی در محل گفتگوها مستقر شده بودند، اما هیئت ایرانی اعلام کرد تا زمانی که رسانهها محل این نشست را ترک نکنند، وارد نشست نمی شوند.
بر این اساس، خبرنگاران از محل نشست چهارجانبه در پی شرط محمدباقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان خارج شدند.
منبع خبر «مهدی ثنائی» است و پایگاه خبری فلاح اوشاخلاری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 6157 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09123902206 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری فلاح اوشاخلاری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری فلاح اوشاخلاری در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.